Taas on maaliskuu


Se olis maaliskuu, mun synttärit ja pikkuhiljaa kevät näyttää ensinmäisiä merkkejä. Alkuvuosi meni opiskellessa, jotain sain aikaiseksi mutta olis vielä paljon tehtäviä ennen seuraavaa näyttöö mutta teen niitä pikkuhiljaa ja pienemmissä osissa..



-Olen paljon miettinyt tulevaisuutta, se välillä stressaa ja välillä ajatukset on selkeitä, niin monta mahdollisuutta ja pitäs tässä vielä valmistua, ystävyys- ja parisuhde asiat mietityttää ja niin monta asiaa samaan aikaan mielenpäällä.. Pieni elämäkriisi menossa ;)

Tällästä tää aikuiseksi kasvaminen on, pitää opiskella, nauttia elämästä yhtä aikaa, maksaa laskuja, huolehtia kodista ja itsestä.. 


En tiedä mitä teen mutta monta ovea vielä avoinna ja mahdollisuuksia on monee.. Viime viikon olin talvilomalla, paistoin makkaraa ulkonuotiolla, luin kirjoja, kirjoittelin ja katselin sarjoja.. Tämä viikko menee tehtävien parissa, pientä kevät siivousta ja viikonloppuna ois mun synttäribileet herkkuja ja juotavaa.



Muutaman lahjan oon ostanut itselle: uuden laukun ja kirjan sekä uusia vaatteita kans tulossa. Vapaaehtoishommiakin on ollut, järjestettiin amiksellä ystävän päivä tempaus ja ollaan päivitetty meidän instaa sekä uusia juttuja suunnitteilla..

 Loppu keväästä en tiedä vielä mitä tapahtuu mutta pikku hiljaa kesää kohti...

Kommentit

Suositut tekstit