Christmas Eve 2021 With Me..

Aamulla heräsin, nousin ylös ja vastasin viesteihin jotka oli tullut puhelimeen rakkailta ja tärkeiltä ihmisiltä. Riisipuuro söin sohvalla, katselin somet ja laitoin hyvän joulun päivitykset sinne sekä toivotukset kavereille 

Katsoin disneyn joululeffan ja olin sängyssä, vähän aikaa kuuntelin joululauluja sekä samalla vahdin jouluruokia siskon kanssa, jotka oli laitettu uuniin Jouluruoka syotiin klo 18.00 ja herkkuja. Niitä jäi myös vielä joulupäiväksi mutta nyt ei enää ole..

Lahjat avattu ja paketeista tuli taidejuttuja, kynttilöitä, suklaata, lahjakortti ja itselle ostin sita Salmisen kalenterin aikoja sitten joululahjaksi sekätilasin yhden kirjan kummitädiltä joululahjaksi saadulla rahalla

Nyt on aika ottaa lepoa, kirjoitella, olla puhelimella, katsoin Disney elokuvan illallakin ja kuuntelin joululauluja viimeisiä kertoja Sellainen tämä jouluaatto olikin tänä vuonna.. Tämä joulukuu oli aivan ihana, sain omaa aikaa, tehdä kivoja juttuja, tonttuhommia hoitaa ja kuunnella joululauluja kynttilänvalossa 

mutta myönnän pikkusen kaipaan rakkautta tähän mun elämään joulut ei tunnu enää miltään ja haluais vaan jotain uutta tai lisää

Rakasta ensin itseäsi niin sen jälkeen voit vasta rakastaa toista.. Tämä vuonna on kyllä rakastettu täysillä itseä vaikka on ollut välillä vaikeaa luottaa silloin tällöin itseensä ja omiin kykyihin Kun tulee vastoin käymisii vastaan mutta mä olen vahva ja nyt melkein olen selvinnyt tästäkin vuodesta 

Kaipaan jotakin uutta tekemistä elämään tai ihmistä jakaa tämän kaiken mutta kaikki tapahtuu sitten kun on oikea aika Pieniä muutoksia elämässä aion tehdä ja toteutta mun unelmia sekä nauttimaan elämästä


Kommentit

Suositut tekstit