Joulun tunnelma laskeutuu sydämeen..

Haaveilen edelleen siitä joulutähdestä ikkunasta yön pimeydessä kun kirjoitan tätä postausta ja kuuntelen joululauluja se vähän herkistää ja saa kyyneleet valumaan poskille. Mä tiedän että koskaan mun rakkaus joulua kohtaan ei lakkaa ❤ 

Silloin mä rauhoitun pohdiskelee elämää, unelmoin ja kuuntelen joululauluja kynttilänvalossa ❤ Käyn läpi mennyttä vuotta omissa oloissa ja haaveilen uusista jutuista 

Tämä joulu on vähän erilainen kun pikkusisko tulee kauempaan kotiin jouluksi ja odotan sitä koska nyt ei nähdä hirvein usein mutta hyväksyn sen koska hän on onnellinen

Joululaulut, kynttilänvalo ja oma aika ovat minulle tärkeä osa joulua mutta kaipaan vierelle sitä oikeaa ehkä, joku joulu minulla se oikea, hän ois tässä minua halaamassa ja jakamassa tämän kaiken ihanan joulun taian mun kanssa

Mun sydän jaksaa vielä rakastaa vaikka välillä se on hajonnut tuhansiksi palasiksi mutta nyt sitä ei riitä ihan jokaiselle, joka mun elämään yrittää tulla tämän vuoden jälkeen 

Joskus joidenkin ihmisten ja asioiden pitää antaa mennä että saa jotain uutta tilalle  lämmöllä muistan niitä hetkiä kun olin heidän kanssa yhdessä mutta aikani ja voimat ei riitä ihan jokaiselle ja ihan jokaiseen uuteen juttuun 

Haluan löytää ihmisiä mun elämään, jotka jakaa samat elämänarvot, näkemyksen maailmasta ja ovat minulle tosi tärkeitä, joiden kanssa syntyy syvällinen suhde, kummitytöt tietenkin pysyy aina matkassa ja ihanat ystävät sekä lähipiiri

Villasukat lämmittää, joululaulut soi, kynttilänvalo valaisee pienen asuntoni, pipareita löytyy vielä kaapista, lahjat pusseissa ja ovat oikeissa paikoissa sekä joulukortit laitettu.. 

Ennen jouluaattoa otan aikaa itselle, kirjoittelen nämä keskeneräiset blogi postaukset loppuun ja oon omissa oloissa ennen jouluaattoa, luen kirjoja sekä joululeffoja ❤ 

Kommentit

Suositut tekstit