Tulevaisuuden joulusta haaveilu...

Ajatukset ja unelmat lähtee leijailee tässä joulun aikaan.. Mitä siitä koska rakastan haaveilla ja unelmoija Nyt mielessä pyörii tulevaisuuden joulut siksi haluan kirjoittaa siitä postauksen tänne.. tässä joulukuussa olen muistellut kuinka lämmin, rakkauden täyteinen ja ihanat mun lapsuuden joulut on ollut.. Oon saannut kivoja juttuja lapsena mutta muistot ja nyt unelmat ovat tärkein asia mun elämässä ja ne kuuluu mun joulun odotukseen.. 

Tulevien joulun tunnelma ois pieni ripaus rauhallisuutta, lempeyttä ja rakkautta.. Halaus rakkaalta ja joululahja, jonka saa avata aamulla Sohvalla istun rakkaan kainalossa viltin alla ja pidettäis yhteinen leffa hetki.. Aamupala kynttilänvalossa, oma ihana koti, matka lapsuuden kotiin lumisessa maisemassa 

Joululauluja vanhoja ja uusia biisejä  yhdessä oloa, lapsia koska ei sitä koskaan voi tietää, ihania lahjoja ja onnellisia muistoja sekä saan ottaa paljon ihania jouluisia valokuvia 

Sisustus saa olla vähä  hillitympi ja mukava sekä lämmintä. Tähtivalon näen edelleen mun ikkunassa. Menneiden muistamista, rakkaita juttuja, itsetutkistelua ja unelmointia uudesta vuodesta <3 Ihania ruokia tai ihan vaan pizzaa   Tälläsenä näen minun mielessä mun tulevaisuuden joulut 


Kommentit

Suositut tekstit