Mä tiedän nyt

Mä tiedän kuka mä olen. Mä tiedän että jossain tuolla on se oikea sielunkumppani tai true love, joka saa minut tuntemaan ja näyttää mitä tosi rakkaus on<3

Mä tiedän mitä juttuja rakastan ja tehdä, mikä saa mulle hymyn huulille ja mikä suututtaa, ärsyttää, mistä en tykkää ollenkaan <3

Mä tiedän oman arvoni, en anna kenelle tahansa enää ilmaislippuja mun elämään ja tiedän mitä mä haluan tässä elämässä tehdä.. Mä tiedän paljon asioita ja tiedän että vielä on paljon opittavaa <3

Mä tiedän mitä haluan tehdä työkseni nyt, tiedän että minusta on mihin vaan haluan ryhtyä ja tiedän että voin muuttaa suunnitelmaa halutessani <3 Mä en ehkä tiedän mitä haluan tulevaisuudelta mutta asioita ei voi suunnitella etukäteen <3

Mä tiedän että mä pystyn hallitsee omia ajatuksia ja tunteita enkä toisten 
Mä tiedän mistä unelmoin ja tiedän vaan haluan olla onnellinen elämässä, olla vapaa ja nauttia elämästä.. Tiedän mitä pelkään, teen asioita rohkeasti ja kokeilen voisiko jostakin tulla jotakin.. Menen kohti sitä mitä pelottaa ja mihin riittää oma energia sekä haluan käyttää aikani <3

Mä tiedän että minulla on joku lahja ehkä se on tämä kiltteys, herkkyys ja intuitio.. Mä tiedän että musiikki on mun suurin voimanlähde elämässä, jos se häviää pois niin varmaan mun pää ja sielu hajojais sadoiksi palasiksi.. Mä tiedän mihin uskon ja kuka mä haluan olla !! haluan olla vaan paras versio itsestä <3

Kommentit

Suositut tekstit