mulla oli ikävä mua

Mulla on ikävä sitä herkkää naista mun sisällä. 
Missä olet ollut nämä kuukaudet. Katsoin peilikuvaani 
ja päätin olla onnellinen. Onnellisuus se on minulle 
tärkein asia mun elämässä sitten tulee raha, kaikki 


muut. Päätin olla siis onnellinen, pitää välivuoden,
 antaa itselle omaa aikaa, joku uusi harrastus, 
bloggaamista, valokuvausta, askarrella läheisille
 ihmisille asioita ja maalata. Mikä uusi harrastus ?


 Haluan oppia tanssimaan tai olenkin sitä 
harrastanut tämän vuoden puolella kotona. Mikä
 välivuodessa on vikana sukulaiset hoi ! Minähä päätän
 ja tiedän mitä haluan elämässä pulen vuoden aikana.


 Katsotaan samanlainen päivitys ens vuoden
 alussa uudestaan. Mutta mennään pikkuhiljaa 
eteenpäin mun elämässä ja pysytte siinä mukana
viellä monta vuotta. Katsotaan kerkeenkö 


huomenna kirjoittamaan varmaan kun aamulla
herään aikaisin, illalla poppiin hyvän porukan 
kanssa taitaa vaivata vaan että mulla ei ole siellä
paria vaan toisilla on poikikset mukana.




Kommentit

Suositut tekstit