Ole rohkeasti omanlainen.

"Muistakaa olkaa rohkeasti omanlaisia"

Minulla on vuosien mittaan ollut käynnissä kunnon
tunne myllerrys teinivuosista en selvinnyt ilman raivo,
itku kohtauksia. Mitä herkkä itselle voi. Mutta tässä
ollaan taas uudessa elämänvaiheessa. Stressasin koulun
lopetusta mutta kun se helpotti alkoi työttömänä oleminen.

Heinakuun alussa hyppäsin niin tyhjän päälle kun vaan
voin hypätä. Minua ei voi pakottaa etsimään sitä työpaikkaa.
On minulla todistus ammatista, jota en haluakaa tehdä enää.
Minua auttaisi että saisin psykologian arvion minusta. Erityis
-herkkänä on liian vaikeaa. Moni ei edes usko että minulla on
sellainen hermologinen erityispiirre, jos minulla olis se arvio.
Voisin jatkaa elämää, hankkia sellaisen työn, joka ei rasita
minua liikaa. 

Ajatella että minulle on selvinnyt kolme kuukauden aikana
että olen introvertti, erityisherkkä, luova ja hyvä tanssija. Se
on yksi osa minun luovuutta siinä saa liikkua musiikin mukana.
Tykkään kans musiikista, aina kun on mahdollista kuuntelen sitä
täysillä. Haluan olla onnellinen työssäni, elämässä. Olla oma itseni
en tarvitse toisia persoonia. Minun pitää sama ihminen.

" Haluan olla vai oma itseni "


Kommentit

Suositut tekstit