Oman kylä festarit

Moi. Ootteko kuulleet puruvesipopista. Minä olen
 kuullut tietysti, paras kesätapahtuma täällä 
omalla kotiseudulla. Eikun muutama kilometriä
 kerimäelle mun asunnolta... Nyt minulla on mahdollisuus


osallistua festareille. Viimme vuonna jäi välistä kun 
lippuun ei ollut rahaa mutta minulla on ihana ja paras
tuttu jolta sain nyt ilmaislipun. Mennään yhdessä ei 
voi tietää syntyykö tästä rakkaus. Mutta mitä päälle



sinne. Ajattelin olla tyhmä ja tilata t-paidan zalandolta 
vaikka rahaa ei ole turhiin ostoksiin mutta toivotaan 
että se tulee ens viikolla ajoissa perjantaina 21.7 kylälle
 kuuntelee ja lauantaina 22.7 sisälle alueelle. Huomenna


kuitenkin Joensuuhun, mennään torille ja kuuntelee 
ulkopuolelle ilosaarirockia. Ens kesän festareille 
enemmän. ruissiin on pakkomennä ens kesänä. Mutta 
nähdään ens viikolla popissa jos joku lukioista on tulossa.

Kommentit

Suositut tekstit