Itseensä tutustuminen

Miksi omaan itseensä edes kannattaisi tutustua ? (kun henkisellä polulla on niin raskasta)

Henkinen kasvu ei tapahdu kirjoissa vaan elämällä. On silti aivan sama löytyykö apu ja voima arkeen joogasta, kirjoista tai säänöllisestä päiväunien ottamisesta.

DSC_0090.JPG

Olen kesän aikana oppinut että antaa elämän virrata siihen suuntaa kui se virtaa. Välillä sitä pitää  myös ohjailla oikeaan suuntaan.. Valitettavasti kukaan ei pysty  kertomaan kenellekään muulle kuinka elää hyvin. Eli en ala teille paasata tästä aiheesta enempää.
On aivan sama mitä elämässäsi teet,

DSC_0038.JPG

kunhan teet sen sydämestäsi. Aion itse elää sellaista elämää kuin itse haluan elää. Päätän pitää huolta itsestä, mun hyvinvoinnista, omasta jaksamisesta, aion löytää sellaisen ammatin, joka sopii minulle vaikka joudun etsimään sitä pitkään. Tiedän kuka olen ja mitä olen kokenut jo tämän elämän aikana.

DSC_0010HH (4).JPG

Tiedän että minulla on sellaiset sukulaiset, jotka ymmärtävät ja jaksavat auttaa minua aina vaikeina aikoina. Me kaikki olemme maan päällä etsimässä omaa polkuamme, emmekä koskaa tule olemaan onnellisia seuratessamme jonkun toisen polkua.

Kommentit

Suositut tekstit