sinä olet sinä ja minä olen minä

Puhutaan omasta tyylistä ja sen ylläpitämisestä.
Oma tyyli pitäisi olla vain sinun. Saat  muokata sitä itse ja pukea päälle vaatteita mistä itse tykkäät. Niiden alkuperällä tai hinnalla ei pitäisi olla mitään väliä. Ostan paljon vaatteita ja laukkuja zalandolta. Suosin kuitenkin nykyään alennusmyyntejä. Hennes & mauritzin vaatteet on ollut aina osa mun tyyliä.

“ainut kauppa josta aina löytyy jotain ostamista”

DSC_0177.JPG

Vaate valintani perustuu siihen mitä mä haluan laittaa päälleni kun se on vaan mun tyylinen ja peittää vyötärön vaikka sitä ei olisi pakkoa peittää, Ihan sama minkä vartalo mallin omistat sitten omistat.

“ Olen hyvä näin ja pidän mun omasta tyylistä “

Muiden mielipiteet ei saa vaikuttaa että miltä sä näytät. Haluan muistuttaa kaikkia, se on teidän oma tyyli rokkaa sitä aina ;)

Kommentit

Suositut tekstit