Mene rohkeasti kohti sun omia unelmia...


Meitä on monta miljoonaa mutta vain yksi sinä. Jokaisella meillä on suuria tai pieniä unelmia.. Tajusin tässä yhtenä päivänä että että jos haluu tehdä jotain kyse on vaan halusta eikä osaamisesta. Matkan varrella oppii sit lisää ♥️ 

Kuuntele omia toiveita ja unelmia. Elä omien arvojen mukaista elämää. Elä annan kuitenkaan kenenkään muun määritellä sun arvoja, tee siis sitä mistä tykkäät..
Elä anna muiden mielipiteiden pysäyttää sua haaveilemasta ja anna sun omille unelmille siivet. 

Itse oon tämän syksyn aikana pohtinut paljon omia arvoja, kuka mä oon ja mistä mä pidän sekä minkä asioiden parissa haluan työskennellä lähitulevaisuudessa.. Voin ylpeänä sanoa että mä tiedän nyt ... Mistä unelmoin, mistä tykkään, mitkä asiat tuotta mulle iloa ja ennen kaikkea mitkä on mun elämän arvot 

Lopuksi muista rohkeutta on se kun teet asioita vaikka pelottaisi ♥️ tämä oli tällä kerta tällänen lyhyempi postaus. 

Kommentit

Suositut tekstit