Se on jo aika lähellä....

Nimittäin jouluaatto se on jo ens viikolla, ajatelkaa ♥️ on sitä taas odotettu elokuusta asti 
olenhan mä niin sanottu jouluhullu ja rakastan tätä ihanaa aikaa.. 

Tämä joulukuu on ollut kyllä aika erilainen mulle ♥️ on ollut henkisiä fiiliksiä ja uusia ajatuksia on tullut aika paljon. Arvatkaa mitä perjantaina tapahtui, viimein tajusin oman jutun sekä tiedän nyt tavankin siihen. Musta tuntuu että ens vuodesta tulee mun vuosi ♥️ avaan omia ajatuksia sit tarkemmin vuoden vaihteessa mutta palataan nyt joulu juttuihin... 

Mä en tehdyt tänä jouluna joulusiivousta, vähän kaappeja järjestelin mut kun oli se fiilis, moppasin pölyt lattialta pikaisesti ja pyyhin pölyt tasoilta. Ei aina arvitse tehdä asioita, joita ei halua ja tekee jos on se fiilis niin antaa palaa.. Oon siis oppinut kuuntelee itseä ja omia tarpeita tänä vuonna vimein, olen aina tehdyt asioita toisille että heillä olis hyvä mieli

Sain omaa aikaa kun luovuin tämän vuoden blogin joulukalenterin kirjoittamisesta.
Pystyin keskittymääm paremmin itseeni, unelmiin ja ajatuksiini ♥️

Oon nauttinut musiikista aika paljon ja sitä oonkin kuunnellut.. Myös tanssia on tullut harrastettua kotona yksinään, oon testannut erilaisia koreografioita omiin lemppari biiseihin ja jammaillut vähän väliä... Mähän kuuntelen aina musiikkia kun on mahdollista, se myös auttaa mua avaamaan omat ajatukset ja tunteet. 

Musiikki auttaa mua selviämään kun on vaikeaa ja on mukana aina mun arjessa, se ei tule koskaan lähtemään.. Bts poikien biisejä oon kuunnellut aika paljon.. Saan hyvän fiiliksen heidän musiikista.. Oon rakastunut korelaiseen poppiin pitkästä aikaa, uusia laulajia ja idoleita on löytynyt 

Nyt opinnot jää tauolle viikonloppuna ja ens viikon pidän joululomaa. Opintoihin palataan sitten uuteen vuoteen mennessä, muutama essee pitää enää vaan kirjoittaa ja ens vuonna pystyn keskittyä viimeiseen valinnaiseen kokonaan

Joululomalla aion ottaa omaa aikaa, haluan tanssia, neuloa, lukea kirjoja, kuunnella joululauluja, polttaa kynttilät loppuun kotosalla ja hengailla sekä nauttia hitaista aamuista somea selaten.. Myös leffoja, ajatuksen juoksua ja unelmointia kuuluu mun joululomaan ♥️

Jouluaattona herään omasta kodista, syön aamupalan, katselen leffaa kynttilänvalossa ja kuuntelen joululauluja, illaksi sit maalle, syödään yhdessä, valokuvaan ja kirjoittelen illalla tänne perinteisen christmas eve with me postauksen tämän vuoden jouluaatosta ja siitä mitä sain joululahjaksi... 

Myös ollaan sovittu lautapeli hetki illaksi sisarusten kanssa, loppu vuosi menee täällä maalla, jossa olen tälläkin hetkellä, ens viikolla muutamaksi yöksi kotiin koska pitää hoitaa vähän asioita siellä ennen jouluaattoa, tonttuhommat loppuun eli paketteihin nauhat, kynttilät pitää polttaa loppuun, laulaa vähän joululauluja ja pestä pyykit..

Ennen jouluaattoa tulee vielä muutama postaus mutta toivottavasti teillä on ollut ihana joulukuu. Mulla on ollut ainakin vaikka on tällänen vuosi ollut ja toivon ens vuodesta vähän parempaa..

Kommentit

Suositut tekstit