Nopeat jouluiset ajatukset....

Tänään on ollut outo fiilis mutta sellainen lämmin, ihana ja että joku uusi kausi on alkamassa joulufiilis on korkealla sekä omat ajatukset ovat selveämpiä  ja ne on jo ens vuodessa sekä jouluaatto aamussa, jonka tulen viettämään omissa oloissa, riisipuuroa kynttilänvalossa ja joululauluja, sit joululeffa viltin alla vieressä pipareita sekä lämmin kaakao ❤ 

Iltapäivästä lahjat mukaan ja kotiin syömään, avaamaan lahjat sekä otan valokuvia muistoksi. Kamera tietenkin kulkee mukana koko jouluaaton koska illalla saatte sen tämän vuoden christmas eve with me postauksen

Tänä jouluna mulle on selvinnyt oma elämäntarkoitus mä oon tälläinen ja mun vahvuuksille on vielä tarvetta tässä maailmassa tämä maailma tarvitsee herkkyyttä, rakkautta, positiivisuutta ja kuuntelijoita, jotka on läsnä tässä hetkessä..

Tänään on myös vuoden lyhin päivä  & jupiter ja saturnus loistavat tänään yhtä lähekkäin monen vuoden jälkeen eli uusi aika on alkamassa astrologian mukaan.. Siksi mullakin on tälläinen fiilis, tuntuu kuin oma sisäinen voima heräisi asiat selkenee ja unelmat vahvistuu   On vähän sellainen fiilis kans että ens vuonna tapahtuu jotain mun elämässä mutta mitä sen näkee sit kun sen aika on....

Mutta ihanaa joulun aikaa teille jokaiselle ❤  Mä palailen huomenna omaan kotiin odottamaan jouluaattoa, tekee tonttu hommia ja siivomaan 

Kommentit

Suositut tekstit