Unelmia, intohimoja ja kohti uutta vuotta 2021

Uusi vuosi on täällä taas. Toivon että ens vuosi 2021 olis täynnä rakkautta, unelmia ja intohimoa eli pääsisin tekee asioita, joista pidän  

Olen vihdoin hyväksynyt itseni tälläisenä kuin olen: oon oma itseni, en välitä enää mitä muut sanoo, mä en halua kuulua mihinkään lokeroon, mä oon kaikkea muutakin ❤ 

Mä oon hyvä tälläisenä kuin olen ja jos sitä haluaa muuttaa halu lähtee itsestä <3  Oon löytänyt omat vahvuudet ja tiedän kuka mä olen mutta ei se tähän lopu vielä.. Ihminen on keskeneräinen niinkuin taideteos. En pelkää enää olla oma ❤  itseni ja yritän tehdä aina parhaani, elämä saa tulla nyt sellaisena kuin se tulee 

Ajatuksia ens vuodesta 2021: ens vuosi tulee olemaan ihmeellinen, mulla on ollut pitemmän aikaa selllainen fiilis.. Mä oon henkinen ihminen ja maailmankaikkeus on yrittänyt kertoa mulle asioita kokoajan. Haluan oppia ens vuonna kuuntelemaan mitä se kertoo mulle ja näkemään elämässäni toistuvia asioita
 


Uskon että mun unelmista tulee totta, saan uusia juttuja elämään  ja jaan paljon rakkautta. Tietenkin haluan myös ens vuodelta opiskelua, uusia juttuja ja sarjoja sekä omaa aikaa.. 

Mitä lupaan itselle: lupaan olla itselle lempeä ja kuunnella omaa kehoa, jos se haluaa lepoa niin annan sitä sille ja kun haluan tanssia annan palaa sekä pidän siitä hyvää huolta..

Lupaan mennä kohti omia unelmia. Lupaan hemmotella itseä pienillä jutuilla uudella laukulla tai hyvällä kirjalla kun on aihetta.. Tervetuloa uusi vuosi 2021 aion ottaa sinut vastaan sellaisena kuin tulet ja mennä viikko kerrallaan eteenpäin

Kommentit

Suositut tekstit