Mun lemppari valokuvat koko vuoden 2020 ajalta...

Vuodet vierii ja tietokoneen säilöstä löytyy aina vaan lisää erilaisia valokuvia.. 
Valokuvaus on mun pitkäaikaisin harrastus ja aina vaan oppii ottaa parempia kuvia ja mullahan on myös visuaalista silmää ♥️

Tässä on nyt mun omat lemppari kuvat yhdessä ja samassa kollaasiossa tämän koko vuoden ajalta.. On kesäisiä auringonlaskuja, peltomaisemia ja neilikoita, yksi oma kuva, joka on mun lemppari ja tuo on vaan mun lemppari filtteri snapchatissa 

Muutama unelmakarttoja tai ajatuskartta,  muutama sisustus valokuvakin mukana omasta asunnosta. Mun sisustus muuttuu aina koko ajan.. Ihanan auringonvalon säteet osuu julisteeseen upeasti.. Muutama jouluinen kuvakin löytyy tuo tähti löytyy kotoa ja kuva mun joulusisustuksesta .. Näitä kuva postauksia tulee ainakin  muutama tässä joulukuussa 

Kommentit

Suositut tekstit