Rakas joulupukki mä toivon....

Rakas joulupukki mä toivon itselle pehmeyttä ja lämpöä uusien yövaatteiden myöntä

Hidasta elämää tunnekortit, joita ehkä pääsen joskus käyttää työssäni, kirjoja että saan oppia uutta, kynttilöitä ja suklaata itsensä hemmottelua varten  sekä lahjakortteja, jotka voin halutessa käyttää näiden tavaroiden ostoon tai muun jutun. 

Oon myös joka joulu haaveillut pienestä pussukasta täynnä kivoja pikkujuttuja... Itselle hommasin kans tietenkin joululahjan: uuden bujo vihkon, tussit ja tilasin eilen itselle kirjan lahjaksi, jonka olen halunnut syyskuusta asti. 

No saanpa ainakin, itselle mieleiset lahjat.. Mitään muuta en enää toivo kuin sen että mun rakkaat saisivat viettää ihanan joulun tänä vuonna. Tässä olikin tämän päivän joulukalenteri postaus



Kommentit

Suositut tekstit