Ajatuksia joulusta ja omasta elämästä...

Taas syntyi kaikenlaisia ajatuksia lämästä ja joulusta tietenkin kun kuuntelin samalla muutamia joululauluja, yleensä kun kuuntelen joululauluja syvennyn biisien sanoihin ja muistot, ajatukset alkaa vaan pyörimään mielessä ♥️ Tässä jaan nyt teille niistä muutaman ajatuksen:

-Mun ei tarvitse esittää ketään muuta, saan olla sellainen kuin olen ♥️ joulun aikaan rauhoitun päässäni alkaa vaan virtaa kaikenlaiset ajatukset, unelmat, muistot menneen vuoden ajalta.. Kaikkea sitä tänäkin vuonna tapahtui mutta mä palaan menneeseen vuoteen sit lähempänä jouluaattoa postauksen muodossa

-En aio ikinä stressata joulusiivouksesta tai joulujutuista joulukuussa, vaan teen ne  yleensä aikaisemmin marraskuussa. Joulukuussa sit nautitaan vaan tunnelmasta, saatan tehdä pikku joulu puuhasteluja ja kuunnella joululauluja kynttilänvalossa, herkutella sekä odottaa vilttiin käpertyneenä jouluaattoa ♥️ 

-

Tämä maailma tarvitsee rakkautta. On niitä ihmisii, jotka haluavat auttaa muita ja jakaa palasen omaa sydämen lämpöä muille ihmisille laulamalla, auttamalla ja piristämällä toisten arkea.. tää teksti syntyi kun kuuntelin suvi teräsniskan uutta joululauluja.

Kotoa sieltä siivet luotiin mun elämään, oon kasvanut aika paljon siitä asti kun muuttanut omille mutta oon vieläkin hiema ujo ja kiltti tyttö. Me tullaan oppimaan paljon kaikkea, epäonnistumiset ovat vaan uusia alkuja yrittää jotakin ja tulemme olemaan erilaisia tyyppejä, jokaisella on ne omat vahvuudet ja mielenkiinnon kohteet, elämäntarkoitus ja voimavarat ♥️

Mä haluan toivottaa teille kaikille hyvää joulua koko sydämestä ja jakaa mun joulufiiliksiä somessa koska mä rakastan joulua.  Joulun aika on mutenkin mulle tärkeetä itsetutkistelun, unelmoinnin aikaa ja jotenkin mä vaan rauhoitun kun saan olla kynttilänvalossa, kuunnella joululauluja muuta ei tarvitse että mun joulufiilis syttyy ♥️

Kommentit

Suositut tekstit