Tulipa sitä taas otettua lisää jouluisia valokuvia...

Enää alle kaksi viikkoa jouluaattoon ♥️ Joulustressi on poissa koska luovuin tämän vuoden blogin joulukalenterista. Nyt kun jätin joka päiväisen joulukalenterin postauksen tekemisen pois, on vapaampaa ja kivempaa olla mutta lupaan ette jää kuitenkaan ilman postauksia .. 

Näitä joulusia postauksia tulee vielä muutama tässä ennen jouluaattoa.. Joulukortit on matkalla läheisille ja tonttuhommat tehty. Muutama joululahja on vielä tulossa itselle postissa. Nyt rauhoitun vaan olemaan ja panostan koulu hommiin, ens viikolla on myös muutakin tekemistä mm. itselle pipon neulomista ja muutaman jouluisen taulun maalaamista. 

Sit ens viikon jälkeen annan luvan itselle jäädä joululomalle..Tämän vuoden jouluaatto on erilainen, oon päättänyt olla jouluaatto aamun asunnolla, katselen perinteisen disney joululeffan, olen vaan ja herkuttelen pipareilla, suklailla kun leffa pyörii taustalla.. Sit illaksi menen kotiin syömään, avataan lahjat ja ollaan yhdessä 

Jouluaattona tulee blogiin tietenkin christmas eve with me postaus, jossain vaiheessa iltaa, kamera on tietenkin mukana koko aattoillan sellaiset suunnitelmat on täksi jouluksi.. Joulupyhät menee maalla, ehkä siitä seuraava viikkokin.. 

Ens vuoden puolella on sit muutama viimeisen valinnaisaineen lähiopetus tai etäopetus tunti ♥️ tehtävien jälkeen viimeinen näyttö.. Ens vuonna tulee tapahtumaan jotain uutta ja ihanaa mun elämässä. Mulla on vaan sellainen fiilis ja oon sopinut yhden yrittäjän kanssa unelmakartta tekohetken hänen luonaan.

Tässä joulukuussa oon myös ottanut itselle aikaa pohdiskella elämää, itseä ja sitä mitä mä toivon lähitulevaisuudeltani. Valokuvia olen ottanut lisää, oon ideoinnut asioita ja tehdyt joulukuun bujoa, siitä tuleekin pitkästä aikaa postaus ens viikolla...


Mitäs muuta tässä.. Ootan innolla joulua, herkuttelen pipareilla kotona, kuuntelen joululauluja kynttilänvalossa sekä muuta joululeffa odottaa katsomista ♥️ Ajatella että on taas joulukuu ja kohta on uusi vuosi.. 

Ens vuodelle on niitä suunnitelmia jo muutama ainakin se valmistuminen nuoriso ja yhteisö ohjaajaksi, sit ehkä alkaa mun yritttäjyys polku tai ainakin valmistuminen siihen ja mennään sitä kohti.. Näistä jutuista lisää sit ennen jouluaattoa tai loppu vuotta.. 

Nyt jatkan oman bujon tekemistä ja joululaulujen kuuntelua ehkä myös oman pipon neulomista muutaman kierroksen verran ..

Kommentit

Suositut tekstit