Unelmien joulu...

Millainen olis mun unelmien joulu ❤ Uskallan jo toivoa että joskus nää sinkku joulut on ohitse, voisin hankkia omalle kullalle kivan lahjan, antaisin sen jouluaatto aamuna hänelle ja oltais yhdessä viltin alla, samalla katseltais, joku joululeffa.

Mun joulun fiilistely vois hyvin alkaa jo syyskuussa suunnittelulla, joulukorttien askartelemisellä omille läheisille ja tilaustyönkin vois  tehdä niitä, lahja ostoksilla ja kynttilöillä sekä joululauluilla heti kun alkaa vaan illat pimenee . 

Mun unelmien jouluun kuuluisia paljon kynttilöitä, muistoja, valokuvien ottamista, lahjoen antamista, yhteisiä hetkiä, joulun taikaa, rakkautta, omaa aikaa ❤  Työn puolesta voisin tehdä instaan joulukalenterin, auttaa toisia  ja lahjoittaa hyvään tarkoitukseen.

Tietenkin mun unelmien jouluun kuuluu läheisten muistaminen ja tietenkin ei unohdeta kummityttöjä sekä pikkusisaruksia.. Tulevaisuudessa haluan antaa heille omaa aikaa, pienen itsetehdyn lahjan muistoksi tai tavaran jonka he todella tarvitsevat.. Tietenkin paras lahja on se että saan viettää heidän kanssaan aikaa ja he minun kanssa..

Jouluaatto aamulla heräisin syömään riisipuuroa, käperryn sohvan nurkkaan viltin alle katsellemaan joululeffaa.. Joulukortit lähtee menee ja kummitytöt saa lahjat.. Paljon kynttilöitä, aikaa itselle ja kivoja joulu juttuja. 

Joulu on mulle aina tunne tila enkä tarvitse muuta kuin jonkun mieleisen lahjan, jonka hankin itselle ❤  Myös sisustamista, yhteistä aikaa rakkaiden kanssa, omaa aikaa sillon kun sitä tarvitsen ja tietenkin pidän itsellä ne perinteet, jotka toistuu joka vuosi..

Nimittäin joulukorttien tekeminen, koristeet menee paikalleen ennen jouluaattoa ja lahjat olis hankittu ajoissa ❤ lemppari jouluherkkujen syöminen viltin alla ja  joululeffoja, paljon ihania joululauluja, kynttilänvalossa lahja pakettien tekeminen jne..  Sellainen olis mun unelmien joulu


Kommentit

Suositut tekstit