Bullet journal joulukuun sivuni....

Bujoilu ja kalenterin duunaaminen mun lempi harrastus. Bujoilu on niin kivaan, empä vois luopuu siitä koskaan. Tässä oon ajatellut että pitäskö ostaa ens vuodelle ihan oma kalenteri, mä jotenkin himoitsen edelleen sita Salmisen kalenteria.. 

Ehkäpä vois ostaa ja siinä keskittyisi ihan vaan työ ja unelma juttuihin, oikeastaan mun ens vuoden bujo tulee olemaan vähän sellainen niin ei uutta kalenteria ehkä tarvitse


Mutta tässä olis nyt mun bujon joulukuun sivut <3 

kuukausi aukeama ylhäällä kuvassa, siinä on kuukauden päivät, tärkeät päivämäärät joulukuussa ja mitä joulukuun bujo sisältään 

sit joulukuun do to list ja se onkin jo tähän mennessä tehty (alhaalla oleva kuva) Joulukortit on mennyt postiin, lahjat paketointu, pianolla oon soitellut ja sitä kerkeä vielä harrastaa tässä ennen jouluaattoa sekä muutama jouluinen talu odottaa edelleen maalaamista, pohjat on jo kaapin pohjalla 



Tykkään kirjoitella erilaisia listoja omaan bujoon mm. mitä haluan tehdä enne jouluaattoa tietenkin katsella leffoja, poltella kynttilöitä, neuloa ja olla vaan sekä fiilistellään joululauluja (kuva alhaalla)

Viimeiselle aukemalle tei mitä haluan tehdä joululomalla. Tämän listan tein vaan inspiraatioksi mitä voisin tehdä lomalla jos ei huvita niin ei oo pakko vaikka tuossa on aika paljon kivoja juttuja (sarjoja, pikkusiskon kanssa laatuaikaa, lukemista, lautapelejä, bujoilua) siinäpä oli joulukuun bujon sivuni..



Kommentit

Suositut tekstit