Jouluun valmistuminen on niin ihanaa...

Joulun odottaminen on niin ihanaa aikaa mutta miten mä siihen valmistuin tänä vuonna ? Olen tässä syksyn aikana vähitellen tehdyt ihania kollaaseja joulusta, lokakuussa sit aloin pikku hiljaa kuuntelee jo muutamia joululauluja ja nyt jouluinen soittolista kuuluu mun kuullokkeissa joka viikko, tein muutaman tik tok videonkin ♥️ 

Hommasin joulukortti tarpeet ennen marraskuuta ja suunnittelin kummityttöjen joululahjoja, kun marraskuu vaihtui aloin tekemään joulukortteja. Niistä tuli tosi hienoja osan maalasin ja sit askartelin loput.. 

Marraskuussa jo kirjoittelin näitä joulukalenterin postauksia, ensimmäisen viikon postaukset oli jo valmiita joulukuun alkuun mennessä 

  

Kokosin omaan jouluiseen pinterest tauluun paljon kivoja ideoita joulun viettoon ja kuvia inspiraatioksi tässä on: mun jouluinen pinterest taulu ♥️ Joulukortit kirjoitit tuossa marraskuun lopulla ja nyt ne vaan odottaa joulupostimerkkejä, jos sitten sais ens viikolla lähtemään matkaan. Tässä joulukuussa vielä hommaan kummitytöille pienet joululahjat ja pikkusiskon joululahjasta puuttuu muutama juttu..

Oon soitellut pianolla joululauluja, katsonut leffoja ja syönnyt piparkakku taikinaa sekä koristellut sekä syönnyt kaupan piparkaukkuja maidon kanssa. Siinäpä kerkesi paljon tapahtua ennen joulukuun alkua.. Nyt enää odotan jouluaattoa, tunnelmoin, hengailen kotona kynttilänvalossa, hommailen jotain, lähetän ne joulukortit, paketoin lahjoja ja katselen leffoja pitkin joulukuuta.. Huomenna sit tulee sisustus postaus mun kodista ♥️

Kommentit

Suositut tekstit