Christmas eve with me 24.12.2020 ❤️ unelmointia ja korkealla oleva joulufiilis....

Siinähän tuo jouluaatto menikin ❤ jouluaattona aika tuntuu menevän nopeasti.. 
Syksyn sitä odottelee innoissaan ja sit jouluaatto hujahtaa vaan ohitse ❤ 

Mä rakastan joulua ylikaiken ja jotenkin tänä vuonna joulu fiilis on tosi korkealla, oon pohdiskellut uusia unelmia ja oon oppinut uusia asioita mun elämästä, oon hyväksynyt itseni ja olen löytäny itseni.. 

Ens vuonna alkaa uusi aika mun elämässä, uskon että uusia kivoja mahdollisuuksia tulee ja mä aion olla enenmmän oma itseni.. Oon ollut tässä joulukuussa itsevarmempi ja uskallan olla enemmän oma itseni nyt mutta nyt palataan muistelee mitä sitä tuli tehtyä jouluaattona ❤


10.00 heräsin omasta kämpästä ja hyppäsin heti ylös sängystä, olin avannut jo jouluaaton luukun hidasta elämää kiitollisuus kalenterista aamuyöstä kun olin hetken hereillä. Riisipuuro ja kupillinen maitoa, sytytin kynttilät palamaan sekä laitoin youtubesta kuulumaan oman jouluisen soittolistan ❤

Sit olikin aika laittaa vaatteet pyykkitelineeltä kaappiin ja pakata kotiin lähtevät laukut täyteen tavaraa sekä ottaa lahjat odottamaan lähtöä eteisen lattialle.. 
Tämän jälkeen laitoin pipareihin koristeita ja mun lemppari joululeffan pyörimään

12.00 soitin pianolla joululauluja, katsoin yhden lyhyt elokuvan ja tiskasin astiat pois, vein ulos roskat sekä valokuvasin viimeisiä videoita, kuvia puhelimella asunnosta.. Sitten odottelin iskää hakemaan mut kotiin, samalla kuuntelin youtubesta joulu soittolistan loppuun



14.00 tulin maalle ja sit melkein heti lähdettiin hautausmaalle sytyttelee kynttilöitä.
Matkalla takas kotiin kuuntelin muuta kuin joululauluja. Pikkusisko oli piirtämässä ja mä sain joulukortin tälleen jouluaattona.. Paras lahja on se kun saa jotain pientä siskolta ja olla vaan ❤ 

17.00 syötiin jouluruoka, mun lautaselta löyty kinkkua, piirakoita ja lihapaistia perunoiden kanssa, sitsyömsen jälkeen avattiin lahjat ja mä tein omista joululahjoista tik tok videon. Pikkusisko tais tykätä mun joululahjasta, paras varmaan lahja oli mun tekemät lahjakortit (yhteistä tekemistä ja käydään ens vuoden puolella yhdessä syömässä meidän lemppari pizzeriassa)


19.00 Sain lahjaksi muutaman kirjan, paljon hyödyllistä tavaraa kotiin ja lahjakortin kummi enolta yös muutaman uuden vihkon pääsen kirjoittelee niihin sitten omia ajatuksia ja teke uutta ens vuoden bullet journalia. kun oli avattu lahjat ja oltu yhdessä vähän aikaa, sisko lähti kaupunkiin takas mä jäin tänne yöksi ja menen sit uuden vuoden jälkeen omaan kotiin, pelattiin vielä unoa pikku veljen kanssa ja sit mä menin makoileen yläkertaamme, katsoin videoita ja päivitin somea

21.00 aikaan menin vielä ottamaan muutaman suklaan, silittelee kissaani, syömään piirakoita ja kinkkua.. 

Valvoin vähän aikaa, sit kävin ennen yhtätoista nukkumaan koska olin väsynyt... Siinäpä tuo jouluaatto taas meni, tämän vuoden jouluaatto ollut erilainen muihin vuosiin verrattuna vai onko se tämä vuosi ❤ mutta nyt jatkan omaa joululomaa ja postauksia tulee kun tulee.. Ainakin vähän uuden vuoden juttuja ja suunnitelmia sekä kuulumisia 

Kommentit

Suositut tekstit